مدلینگ و تکسچرینگ، شیدینگ صخره های آتشفشانی برای Unreal
Levelup Digital – Modeling, Texturing, and Shading Volcanic Rocks for Unreal
مدلینگ و تکسچرینگ، شیدینگ صخره های آتشفشانی برای Unreal : در این دوره مدلینگ و تکسچرینگ، شیدینگ صخره های آتشفشانی از Levelup Digital، هنرمند محیط از Ubisoft آقای Casper Wermuth نحوه ساخت صخره های آشتفشانی بسیار واقعی را برای آنریل با بهره بردن از برنامه های Zbrush, Substance Designer, و Substance Painter آموزش می دهد. تکنیک های ایشان را میتوان در هر نوع پروژه سنگ و صخره استفاده کرد. فرآیند مدل سازی در Zbrush؛ ایجاد یووی در 3d Coat؛ ایجاد تکسچرهای تایلینگ در Substance Designer؛ ایجاد ماسک در Substance Painter و در نهایت گذاشتن همه با هم در Unreal را پوشش می دهد. هم اکنون شما میتوانید این آموزش را از سایت مون آرک دانلود کنید .