آموزش ساخت متریال های غیر واقعی در Substance Designer
Lynda – Substance Designer: Creating Nonphotorealistic (NPR) Materials
آموزش ساخت متریال های غیر واقعی در Substance Designer توسط شرکت Lynda تولید شده است . ببینید چگونه می توانید یک نسخه یکپارچه شده و غیر واقعی (مانند یک طرح کارتونی) از یک متریال موجود واقع بینانه با استفاده از Substance Designer ، بخشی از مجموعه Substance از Adobe ، ایجاد کنید. مربی جوئل بردلی از ابتدا تا انتها مراحل ایجاد مواد را طی می کند و شروع به انتخاب گره هایی می کند که می تواند به سطح کنترل مورد نیاز برسد. او در ادامه برای پوشش جزئیات استایل سازی تصویر ، از جمله ترسیم ، سایه بان ، بریدگی ، الگوبرداری و موارد دیگر ، همه را با چشم به حداکثر رساندن قابلیت استفاده می برد. هم اکنون شما میتوانید این آموزش را از سایت مون آرک دانلود کنید .
آنچه در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت :
- تکسچرهای به سبک خاص در تجسم
- نگاهی به متریال واقعی
- ایجاد یک ماسک شیدینگ
- ساخت یک خطوط شیدینگ
- جایگزین شکل ماسک استروک
- سبک دهی به diffuse
- افزودن طرح کلی
- افزودن خط اسکچ
- ایجاد damage outline
- بلندینگ و ماسکینگ
- افزودن یک pattern selector
- ایجاد یک نسخه تمیز