آموزش رندرینگ برای کامپوزیشن در V-Ray Next و 3DS Max
Lynda – 3DS Max: Rendering for Compositing in V-Ray Next
آموزش رندرینگ برای کامپوزیشن در V-Ray Next و 3DS Max : با استفاده از عناصر رندر ، V-Ray Next برای 3ds Max کنترل دقیق روی پارامترهای لازم برای ایجاد کامپوزیت های با کیفیت بالا ، مانند بازتاب ها ، سایه ها ، مات ها و موارد دیگر را ارائه می دهد. در این دوره ، برایان بردلی نحوه استفاده از V-Ray Next را برای ایجاد رندرهای خاص برای پست پروداکشن در برنامه هایی مانند فتوشاپ و افتر افکت نشان می دهد. عناصر رندر رابط کاربری و ورک فلو و گزینه های خروجی تصاویر ثابت و توالی های متحرک را کاوش کنید. سپس بیاموزید که چگونه از مجموعه های حالت 3ds Max برای مدیریت چندین پاس رندر استفاده کنید و نحوه تجزیه و تحلیل یک صحنه را بیابید. در فصل چهار ، برایان به عناصری مانند MultiMatte ، Cryptomatte ، ZDepth ، VRayLightSelect و سایر موارد رندر می زند. فصل پنجم یک درس مبتنی بر پروژه است که نحوه انتخاب و تنظیم عناصر رندر را برای یک دنباله متحرک نشان می دهد. سرانجام ، بیاموزید که چگونه نور و جلوه های دیگر را به منظور تولید کامپوزیت نهایی بسیار متفاوت اضافه کنید. هم اکنون شما میتوانید این آموزش را از سایت مون آرک دانلود کنید .
آنچه در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت :
- چرایی استفاده از عناصر رندر در 3ds Max
- آپشن های خروجی در V-Ray Next و 3ds Max
- استفاده از مجموعه حالات برای رندرینگ پس ها
- کامپوزیشن نورپردازی و دیگر عناصر پس زیبایی
- بررسی عناصر رندر در عمق
- کامپوزیشن توالی انیمیت شده از صفر تا صد