آموزش مقدماتی ریگ بندی کاراکتر در Maya

آموزش مقدماتی ریگ بندی کاراکتر در Maya

AnimSchool – Introduction to Rigging

سازنده:
شاخه: .
حجم پس از اکسترکت: 5.39 گیگابایت
تاریخ ثبت: 2 مرداد 1399
بازدید: بار
010203

آموزش مقدماتی ریگ بندی کاراکتر در Maya : در این دوره مقدمه ای بر ریگ بندی از شرکت معروف AnimSchool ، مقدمه ایی بر ریگ بندی که به آبجکت ها و سناریو های ساده اعمال میشود، خواهیم داشت. به منظور ایجاد هر انیمیشن سه بعدی، کارگردانان فنی کاراکتر ، یک مدل یا کاراکتر نهایی را تهیه کرده و از مفاهیم یادگرفته شده در این کلاس استفاده می‌کنند تا آن را برای تغییر شکل و اکشن آماده کنند.

ریگرها استخوان ها (مفاصل) را به شخصیت اضافه کرده و اشکال و سیستم کنترل را پالایش میکنند تا کاراکتر بتواند عمل کند. دانش آموزان با مفاهیم اساسی ریگ چون : سلسه مراتب، محدودیت ها ، پوست دهی ، اشکال ترکیبی (blendshapes)، اتصالات،مفاصل، جهت گیری، سینماتیک معکوس، نودهای ریاضی،xray،کنترل های منحنی، خصوصیات سفارشی، مجموعه و ست ها،Set Driven Keys و اتصالات ابر گراف آشنا خواهند شد. هم اکنون شما میتوانید این آموزش را از سایت مون آرک دانلود کنید .

آنچه در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت :

  • شناخت اصول ریگ بندی در Maya
  • انجام وظایف ساده ریگ بندی : قرار دادن آبجکت در سلسله مراتب، اعمال محدودیت ها، ساخت set driven keys، ساخت مفاصل و زنجیره های IK ، نودهای ریاضی، اعمال دفرمرها و پوست دهی
  • ایجاد کامل ریگ بدن
خرید پستی این محصول

قیمت: 30,000 توماندر: 2 دی وی دی افزودن به سبد خرید
صفر فروش