آموزش مدلینگ و رندرینگ اسلحه در 3DS Max و Substance Painter
Artstation – Quality vs Quantity in Storytelling
آموزش مدلینگ و رندرینگ اسلحه در 3DS Max و Substance Painter :
قسمت 1 :
در این مجموعه دو قسمتی ، Javier Benitez با قطعات ساده و در عین حال مؤثر روبرو می شود تا بتواند سریع ، بدون نیاز به متعهد شدن به صحنه های بزرگ یا دارایی های پیچیده ، سریع یک نمونه کار قوی را بسازد. در بخش اول ، خاویر اصول اصلی مدل سازی و روند تکسچر سازی خود را پوشش می دهد.
قسمت 2 :
در این سری قسمت دو ، Javier Benitez با قطعات ساده و در عین حال مؤثر روبرو می شود تا به سرعت بتواند یک پرتفوی قوی را ایجاد کند ، بدون اینکه نیازی به متعهد شدن به صحنه های بزرگ یا دارایی های پیچیده باشد. در این بخش دوم ، خاویر نشان می دهد که چگونه با یک قطعه داستان روبرو شوید و سپس صحنه را در Marmoset Toolbag 3 ویرایش کنید . هم اکنون شما میتوانید این آموزش را از سایت مون آرک دانلود کنید .