آموزش یک محیط برای بازی در 3DS Max و Unreal
Udemy – Create an Apocalyptic 3D Environment for Games
آموزش یک محیط برای بازی در 3DS Max و Unreal : در این دوره ، ما با استفاده از 3ds Max ، Substance Painter و Unreal یک محیط بازی حرفه ای را از ابتدا ایجاد خواهیم کرد. همه چیز را از ابتدا شروع خواهیم کرد ، از نگاه کردن به منابع ، نگاه کردن به برخی از هنرهای مفهومی و استفاده از آن بر روی محیط زیستمان. ابتدا با ساختن بلاکچین صحنه خود شروع می کنیم و مدل هایی را که نیاز داریم ، ایجاد می کنیم ، سپس قصد داریم به سمت مدل سازی برویم. مدل سازی همه در 3ds Max انجام خواهد شد ، پس از آن ما به باز کردن دارایی ها خواهیم پرداخت و یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از یک تکنیک بسیار مرتب ، با کم کردن مقدار پلیگان ها یک مدل عالی و سبک داشته باشیم . از این رو ،سپس نحوه ساحت متریال سازی را در Substance Painter انجام میدهیم . سپس برای رندرهای واقعی از نرم افزار آنریل استفاده میکنیم. هم اکنون شما میتوانید این آموزش را از سایت مون آرک دانلود کنید .
آنچه در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت :
- کل مراحل تولید بازی در محیط را یاد بگیرید
- داستان سرایی و نحوه تنظیم خلق و خوی را در یک صحنه درک کنید
- تخریب محیط باورنکردنی را ایجاد کنید
- طرح های UV تمیز ایجاد کنید
- بافتهای واقعی از خاکستری و خاک را اجرا کنید
- پست FX و چراغ های bake lights را درون موتور بازی اضافه کنید