آموزش ریتوپولوژی برای انیمیشن در Maya
Lynda – Maya: Retopology for Animation
Retopology ترکیبی سرگرم کننده از هنر و تکنیک است. شخصیت هایی که در برنامه هایی مانند ZBrush یا Mudbox ترسیم شده اند ، معمولاً برای انیمه کردن صحیح بسیار متراکم هستند. Retopology یک مدل مجسمه یا اسکن سه بعدی موجود را می گیرد و مش را برای هندسه کارآمد و انیمیشن طبیعی تر بهینه می کند. مربی رایان کیتلسون نحوه واردات مدل اصلی ، برنامه ریزی جریان لبه تصفیه شده و ایجاد هندسه جدید و اصلاح مش چند ضلعی را نشان می دهد. در پایان دوره ، شما باید بتوانید از همان تئوری استفاده کنید تا هر کاراکتر را برای ریگبندی و انیمیشن آماده کنید. هم اکنون شما میتوانید این آموزش را از سایت مون آرک دانلود کنید .
آنچه در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت :
- تنظیم مدل اسکالپ شده
- طراحی guideline ها
- استفاده از مجموعه ابزار مدلینگ
- افزودن و حذف پالیگان و edge loop ها
- ترفند و تکنیک های ریتوپولوژی